lørdag 16. februar 2008

Hei HO!

HellAA! Asj, irriterende a ikke kunne skrive a.. Altsa a.. Den bokstave jeg ikke kan skrive.. sammen med a og o.. SUKK. Ma finne en kode for de forskjellige bokstavene.. Vell.. oe, ae og á? ¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿ WEEEEEH! Jadda, vi har det goey=) goey!<3 Som noen kanskje har forstátt er jeg i Sonnerland, Gran Canaria, Spania.. Goey! Og varmt.. Hele tiden! Kan liksom gá i nesten ingen ting!=D Vell, vell, kanskje jeg skal starte med ett dagbok-oppsett eller noe?^^ Jadda;


Torsdag 14. : Stár opp klokka 8. Pakker til klokka ti over ett. Hopper pá kofferten. Tvinger glidelásen igjen. Glemmer á putte oppi joggeskoene. Tar dem i den allerede overstappa sekken min. Tar buss. Gardemoen. Fly. Buss. Framme klokka ti (elleve norsk tid) om kvelden. Spise ekkel lasagne. "Pakke" (rote) ut. Sove. ...... Oh, The Joy!!!!

Fredag 15. : Stá opp. HEY, det er jo sol! Varm, varm sol! Oh, what a beautiful morning! Steke en hel bacon-pakke til frokost. *Gumlegumle*. Ta pà seg den ekstremt lille heitpanten min. Taxi til byen. Finne minibank for à betale taxi-sjofoeren. De foerste tre vi finner er ikke til bruk. Panikk. Finne en bortgjemt liten kasse. Ta ut penger. Leie sykler for hele uka. Sykle pà de. Bli plystra pà. *Pene jente! Pà en merkelig versjon av norsk^^* Gà pà stranda. Lang svòmmetur. Nyte. Sole seg. Bok. Godteri. Spise nydlig spagetthi. Nammenamm! Bli plystra pà. Bli sà skremt av en klovn som sa boe at jeg mista solbrillene. Boeye seg fort ned for à plukke dem opp. Roedme litt. Gà videre. Sykle oppover drittbaesjebakke. Svettesvettepustepesehveseharke. Slaeppe av. Sove litt. Drepe meg selv med joggetur. Har satt meg et màl. Skal jogge en halvtime i strekk med bare to minutters pause. Ekstra goey at det er sà mange oppoverbakker. Bli plystra pà. Pustpestsvettesvetteharkpipepustdoegryntstoenn. 28 minutte. Faen ta. Bedre lykke neste gang.
Foeler dere du ogsà at dette begynner à bli litt kjedelig? Let's get to the fUn part. Or something. Arriibha.
Jo, jeg har funnet ut at dette er e sànn karvevall-uke eller noe. Ekstremt goey. Det var en sànn bil som kjoerte forbi oss pà stranda nàr vi var der. Med ekstremt hoey musikk. Og masse utkledde menneske-folk som fulgte etter. Og nàr jeg var pà en restaurat og spiste middag kom det en àpen to-etasjers buss full av gale fulle folk som var utkledde som gale ting. De fleste mennene var kled ut som damer. Transvestite-parteyh! Or something. Og vi ble med opp i bussen. var en sànn gal mann som hadde kledd seg ut som en tyrefeker som inviterte oss opp. Tror ikke egentlig det var meninge at ve skulle vaere der^^ Til slutt var det bare tre elle fire "ikke-ifoedte" som var igjen. Men det var utrolig goey! Mener, UTROLIG! ARGH! Alle som var der var kledd ut, og det var sànne sanger som sanget seg ekstremt hoeyt. *Piplyd i oerene til morgenen etter* Og folka dansa en type salsa eller noe. Som jeg selvsagt kke kunne. Men jeg dansa anyway. Og det var ihvertfall ingen som lo av meg. Tror jeg=) Og jeg ble kjente med massevis av folk, inkuldert en full gammel-fyr som var gaske full, en fyr med gul svampe-parykk som proevde à kysse meg, en fyr som var kledd ut som n politimann, en fyr som var kledd ut som Pippi Langstroempe, og en skikkelig hyggelig fyr som var ettellerannet som ga meg drops^^<3 Var hjemme klokka ti over tre norsk tid. Herregud, sà goey!<3=D^^=)=P

Idag (16.) skal vi tydelivis pà oerkenvandring. Grue seg. Kommer til à svette ihjel. Oensk meg lykke til. Jeg trenger det.

Ingen kommentarer: