søndag 10. februar 2008

Vell.. Nå har det skjedd. Jeg skal begynne med bloggskriving jeg også. Ja særlig. Og som vanlig hopper jeg på trenden akkurat nå som den begynner å gå av moten. Som egentlig er bra, siden jeg prøver å være ekstremt alene om det jeg gjør. - Men siden jeg begynner å blogge er jeg vel egentlig ikke det. Sukk.
Når jeg var liten trodde jeg jeg var utrolig spesiell. Liksom den beste innen alt, og det var fullt mulig at hele verden en gang ville tigge meg på sine knær om at jeg skulle bli president eller noe, fordi jeg var så genialt smart. Bare fordi jeg var den første i klassen som lærte å regne. Lol. NEEEII!! Jeg vil ikke si lol! Det er så brukt, og alle andre sier det hele tiden! Da kan jo ikke jeg si det, siden jeg er så ekstrEmt genial. Jeg må finne på ett nytt ord å bruke, som jeg er alene om.. Hm.. JAH!!! *HALLELUJAH osv* Ada har funnet på et nytt ord! Lall! Ler Av Lol.. LiZZZm. Yarp. Nå skal jeg prøve å begynne å si det hele tiden. Ja særlig.

Ingen kommentarer: